باشگاه مشتریان CRM

اگر به دنبال سفارش باشگاه مشتریان CRM هستید به شما تبریک میگوییم. ما به شما کمک میکنیم تا کسب و کار خود را در فضای مجازی ایجاد کنید و با ارائه راهکار های اینترنتی، کسب و کار خود را ارتقا دهید.

هزینه جذب مشتری جدید تا ۵ برابر بیشتر از نگه داشتن مشتریانیست که تا الان از شما خرید کرده اند.

باشگاه مشتریان

راه‌اندازی باشگاه مشتریان CRM در وب‌سایت:

به شما کمک می کند تا با مشتریان خود در ارتباط باشید، آنها را به سمت خرید و استفاده بیشتر از محصولات و خدمات شما سوق دهید و درنهایت درآمد خود را افزایش دهید. برای راه‌اندازی باشگاه مشتریان در وب‌سایت، می‌توانید از روش‌های زیر استفاده کنید.

مزایای باشگاه مشتریان CRM

  • ایجاد فرم عضویت: ایجاد یک فرم عضویت در وب‌سایت شما، به کاربران اجازه می‌دهد تا با وارد کردن اطلاعات شخصی خود، عضو باشگاه مشتریان CRM شما شوند. این فرم می‌تواند شامل اطلاعاتی مانند نام و نام خانوادگی، ایمیل، شماره تلفن و آدرس باشد.
  • ارسال خبرنامه: با ارسال خبرنامه به اعضای باشگاه مشتریان CRM خود، می‌توانید آنها را در جریان آخرین اخبار، تخفیف‌ها و پیشنهادات خود قرار دهید. همچنین، این روش می‌تواند به شما کمک کند تا با مشتریان خود در ارتباط باشید و رابطه‌ی مستقیم با آنها را تقویت کنید.
  • ارائه تخفیف‌ها و جوایز: ارائه تخفیف‌ها و جوایز به اعضای باشگاه مشتریان CRM، می‌تواند آنها را تشویق کند تا از محصولات و خدمات شما استفاده بیشتری کنند. همچنین، این روش می‌تواند به شما کمک کند تا بازاریابی و فروش خود را بهبود بخشید.
  • ارائه امتیازات و امتیاز‌دهی: با ارائه امتیازات به باشگاه مشتریان CRM، می‌توانید آنها را تشویق کنید تا خریدهای بیشتری از شما انجام دهند و در نتیجه درآمد خود را افزایش دهید. همچنین، امتیاز‌دهی به اعضای باشگاه مشتریان CRM، می‌تواند به شما کمک کند تا به جذب مشتریان جدید بپردازید.
  • ارائه محتوای اختصاصی: با ارائه محتوای اختصاصی به اعضای باشگاه مشتریان CRM، می‌توانید آنها را به سمت خود جذب کنید و بازدید و استفاده بیشتری از وب‌سایت شما را فراهم کنید. این محتوا می‌تواند شامل مقالات، ویدئوها، پادکست‌ها و سایر محتواهایی باشد که به نیازها و علاقه‌های مشتریان شما پاسخ می‌دهد.
  • مسابقات و رقابت‌ها: با برگزاری مسابقات و رقابت‌ها برای اعضای باشگاه مشتریان CRM، می‌توانید آنها را به سمت خود جذب کنید و رابطه‌ی مستقیم با آنها را تقویت کنید. همچنین، این روش می‌تواند به شما کمک کند تا بازاریابی و فروش خود را بهبود بخشید.
  • توجه به مشتریان: اینکه به صورت مداوم با مشتریان در ارتباط باشید و بدونید اخرین باری که باهاشون در ارتباط بودید چه زمان و چه کسی در ارتباط بوده توجه زیادی برای مشتریان قائل شدید.
  • پشتیبانی قوی تر: در زمانی که شما سیستم باشگاه مشتریان CRM از شرکت هایی که ارائه دهنده خدمات CRM به صورت اشتراکی می باشد تهیه می کنید. برای هر تغییراتی یا ایراداتی باید تایم زیادی را توی صف متقاضیان بایستید تا به کار شما با هزینه بسیار بالایی رسیدگی شود. اما اگر سیستم باشگاه مشتریان CRM مجموعه شما روی وب سایتتان سوار باشد حالا فرقی نمیکنه چه سازمان بزرگ و بازرگانی با ۱۰۰ تا پرسنل دارید چه مجموعه ای متوسط و ۲۰ تا پرسنل باشید. شما سرور اختصاصی خودتون دارید و هیچ شخص دیگری نمیتونه به دیتا شما متصل بشه و خدمات پشتیبانی راحت تری میتونید برای وب سایتتون و سیستم CRM موجود در آن داشته باشید.
  • مدیریت کمپین ها: کمپین های تبلیغاتی که به صورت تلفنی، حضوری، و تبلیغات محیطی انجام می شود میتوان با سیستم باشگاه مشتریان CRM که شرکتهای وابسته به شما ارائه میدهند استفاده کرد اما اگر صحبت از کمپین تبلیغاتی فروش آنلاین در میان باشد. علاوه بر این که شما سیستم غیر آنلاین توسط اپراتور به دیتا بیس اضافه می کنید مدیریت فروش آنلاینتون هم با سیستم باشگاه مشتریان CRM که روی وب سایتتون با سرور اختصاصی سوار هست همزمان مدیریت کنید.
  • دسترسی از راه دور: به دلیل این که تمام دیتا شما داخل فضای ابری و سرور مرکزی ذخیره می شود، شما هر زمان که بخواهید و هر کجا که باشید میتوانید به تمام دیتا بباشگاه مشتریان CRM دسترسی داشته باشید.
  • کنترل و مدیریت زمان: زمان بندی کار ها، زمان بندی تماس ها، زمان بندی، مدیریت ارتباط با مشتری، زمان بندی ارسال پیامک و بارگذاری وظایف بخشی از کار هایی است که سیستم باشگاه مشتریان CRM وب سایتتان در اختیار شما می گذارد.
  • تجزیه و تحلیل یکپارچه: برای مدیریت بهتر مشتریان، شرح وظایف پرسنل و بررسی میزان بهروری سیستم با استفاده از باشگاه مشتریان CRM تجزیه و تحلیل یکپارچه ای میتوان انجام داد.
  • هماهنگ سازی عالی: با استفاده از باشگاه مشتریان CRM با برنامه ریزی از قبل میتوان هماهنگ سازی بسیار عالی با سیستم یاد آوری و امکانات دیگر انجام داد.
  • امکان تولید و بازاریابی: برای تولید به صورت کششی (متناسب با تقاضای مشتریان تولید انجام شود) باشگاه مشتریان CRM یکی از کاربردی ترین ابزار هایی می باشد که به کارتون میآید، در خصوص بازاریابی هم به صورت بازاریابی تلفنی خیلی کاربرد زیادی دارد که بازاریابان میتوانند اطلاعات مورد نیاز مشتریان یاداشت و توسط باشگاه مشتریان CRM وب سایتتون میتوانند یادآوری برای تماس مجدد بگذارند. برای بازاریابی حضوری هم به همین شکل بسیار کاربردی هست. و موردی که به شدت مورد استفاده قرار می گیرد باشگاه مشتریان CRM برای ارتباط مشتریان آنلاین و مشتریان تلفنی و مشتریان حضوری می باشد که به صورت یک پارچه همه در یکجا وجود دارد.
  • یکپارچگی ساده و آسان: همانطوری که بالا بهش اشاره شد بسیاری از شرکت ها برای این که دیتا مجموعه چند جا باید وارد کنند کلافه شدن، باشگاه مشتریان CRM که روی وب سایت شما سوار می شود. یکپارچگی بین تمام اجزا برقرار میکند.
  • تمرکز بر روی آمار و اهداف: زمانی که سیستم خودش بهتون اطلاعات آمار و ارقام بدهد برای مدیریت کردن مجموعه خیلی بهتون کمک می کند.
  • ایجاد سرنخ و پیگیری فروش: یکی از اصلی ترین وظایف باشگاه مشتریان CRM ایجاد سرنخ و پیگیری در فروش می باشد که از شیوه های مختلفی میتوان آن را تنظیم کرد و انجام داد.
  • پروفایل مختص به هر مشتری: با استفاده از باشگاه مشتریان CRM که تحت وب باشد و روی وب سایتتان همزمان با پر کردن اطلاعات مشتری توسط خودش یا شما پروفایل اختصاصی مختص به خودش ایجاد میشود.
  • رشد همراه با کسب و کار شما: مصلاما شما با داشتن باشگاه مشتریان CRM رشد زیادی در کسب و کار شما شکل میگیرد.
  • دسترسی از طریق تلفن همراه: برعکس خیلی از سیستم های CRM شما زمانی که باشگاه مشتریان CRM روی وب سایتتون سوار کنید، هم خودتون میتوید توسط تلفن همراه ازش استفاده کنید هم مشتریانتون.
  • پیگیری و کنترل تماس های خود: برای هر پیگیری و تماس میتوان یاداشتی گذاشت که فقط بک سایت ینی پرسنلی که دسترسی لازم دارند میتوانند آن را مشاهده کنند یا تغییرات لازم را لحاظ کنند.
  • سفارشی سازی انواع گزارشات: شما هر گزارش در هر جای وب سایت را میتوانید سفارشی سازی کنید به طور مثال وقتی مشتری سفارش ثبت می کند. علاوه بر این که روی سیستم حسابداری لحاظ شود روی اکانت خودش برای ما یاداشتی به صورت اتومات تعریف شود که خرید را انجام داده است که در آینده تمام گزارش فعالیت یک مشتری را داخل سیستم داشته باشیم.
  • خودکار شدن در ارتباط با مشتری: باشگاه مشتریان CRM که روی وب سایت شما باشد قابلیت این را دارد که ارتباط خود را با مشتریان همیشه حفظ کند برای مثال از سیستم اتوماتیک پنل پیامک میتوان برای نظر سنجی از مشتریان زمانی مشخص کرد مثلا ۲ ساعد بعد از سفارش دوم مشتریان این پیامک با این مثل برایشان ارسال شود.
  • انعطاف پذیری و سفارشی سازی: باشگاه مشتریان CRM که روی وب سایت شما باشد کاملا اوپن سورس می باشد و هر تغییری که لازم باشد میتوان انجام داد.

مدیریت یک کسب و کار بدون  CRM مثل رانندگی در یک جاده پر و پیچ خم با چشمان بسته است.

به صورت کلی مزایایی دیگری که باشگاه مشتریان CRM دارد به شرح زیر می باشد.

  1. تسلط تام بر روی فعالیت های کارمندان
  2. پیگیری و همراهی مشتری در طول خرید
  3. ایمن سازی اطلاعات و داده های نرم افزار
  4. ساخت گردش کار های خودکار و شگفت انگیز
  5. به خاطر سپردن اطلاعات در ارتباط با مشتریان
  6. آپدیت اطلاعات کارمندان شرکت و همچنین مشتریان
  7. درج و سیو پیشینه و ارتباط مشتریان به صورت مداوم
  8. نشان دادن توجه و اهمیت به مشتری به خود مشتری
  9. مدیریت داده های بزرگ و پر حجم و مدیریت لیست ها
  10. امکان دسترسی و متصل شدن آسان به وب سایت شرکت
  11. آسان سازی و و انجام امور اجرایی زمان بر به صورت خودکار

همه ابزار هایی که باشگاه مشتریان CRM در اختیار شما قرار میدهد

  • بازاریابی
  • فروش
  • خدمات پس از فروش
  • کمیپن های تبلیغاتی
  • BPMS
  • باشگاه مشتریان
  • فروشگاه آنلاین
  • فرم ساز داینامیک
  • تیکتینگ
  • لینک با VOIP
  • SMS، ایمیل و واتس اپ
  • اتوماسیون اداری
  • زنجیره تامین
  • تجارت الکترونیک
  • گزارش ساز داینامیک
  • اپلیکیشن موبایل حرفه ای ios و اندروید

 

 

✅ سوالات پرتکرار

زمان اجرای پروژه بر اساس نوع و جزئیات هر پروژه متفاوت می باشد و بدون بررسی نمی توان قیمت داد. جهت استعلام زمان و هزینه فرم ثبت سفارش را پر کنید.

درصورتی که پروژه شما نیاز به اصلاحات داشته باشد تیم پشتیبانی الیت دیزاین برای رفع مشکلات شما آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشند.

بله برای تمامی پروژه های الیت دیزاین قرارداد مکتوب بسته می شود و درصورتی که امکان مراجعه حضوری به دفتر الیت دیزاین را نداشته باشید، اسکن قرارداد به صورت آنلاین برای شما ارسال می شود.

2 دیدگاه. Leave new

  • خاکسار
    1402/04/20 14:34

    من شرکت های مختلفی برای CRM رفتم و قیمت گرفتم و امکانات بررسی کردم با تمام این امکانات شما روی سرور اختصصاصی خودم واقعا با هزینه بسیار معقولی این کار انجام دادید که ب شدت ممنونم ازتون انشالا پشتیبانیتونم همینطوری باشه 🙂

    پاسخ
  • ateferanjjbar
    1402/04/26 14:22

    منو جز باشگاه مشتریان خودتون ادد کنیر بیزحمت نمونه کار هاتون ببینم 🙂

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

استعلام زمان و هزینه پروژه 👇

با توجه به توضیحات و نوع درخواست شما، مبلغ پروژه مشخص و پس از عقد قرارداد فرایند اجرای پروژه آغاز می شود.

شماره تماس را صحیح وارد کردم(ضروری)

برای سفارش خرید سایت خود آماده اید ؟

تیم الیت دیزاین آماده انجام کلیه امور ۰ تا ۱۰۰ کسب و کار شما در فضای آنلاین می باشد. همین الان با ما تماس بگیرید : )

فرم ثبت درخواست مشاوره رایگان

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

تایید شماره تماس*