برای مطالعه این مقاله، کافیه تقریبا 2 دقیقه وقت بگذارید : )

همان طور که می دانید دامنه دات کام (.com) یکی از پر طرفدارترین دامنه‌های اینترنتی می باشد که تقریبا بیش از نصف دامنه‌های ثبت شده در دنیا از پسوند دامنه‌ی .com هستند. چند وقت پیش از طرف سامانه ثبت دامنه خبری مبنی بر افزایش قیمت دامنه برای ثبت و تمدید منتشر شده است. پس در ادامه این مطلب با الیت دیزاین همراه شوید تا به آن بپردازیم.

افزایش قیمت دامنه com. از 10 شهریور 1400

با توجه به اعلامیه شرکت verisign (شرکت ارائه کننده دامنه com.)، از یک سپتامبر 2021 میلادی (10 شهریور 1400) قیمت ثبت و تمدید دامنه com. حدود 7% افزایش خواهد یافت.

این افزایش نرخ در حالی است که قیمت دامنه com. از سال 2012 تا کنون ثابت بوده است. اما از این پس، هر سال شاهد افزایش قیمت ثبت و تمدید دامنه com. ، توسط شرکت ارائه دهنده دامنه دات کام ( com. ) خواهیم بود. این افزایش قیمت به‌صورت سالانه و پلکانی است، یعنی هزینه ثبت و تمدید مجدد دامنه ( com. ) تا سال 2030، حدوداً 50% نسبت به امسال افزایش خواهد یافت.

افزایش قیمت دامنه com. از 10 شهریور 1400

با توجه به این قضیه که هزینه‌ی ثبت دامنه‌ی بین المللی به شکل دلاری است، بنابراین برای ما ایرانیان ممکن است این هزینه به شکل تصاعدی افزایش یافته و همراه با کاهش ارزش ریال نسبت به دلار باشد. در این زمینه، پیشنهاد ما ثبت یا تمدید مجدد دامنه فعلی خود به صورت چند ساله است.

بنابراین؛ پیشنهاد می کنیم از فرصت باقی مانده خود نهایت استفاده را داشته باشید و پیش از شروع سپتامبر 2021 ( 10 شهریور 1400 )، دامنه com. خود را چند ساله (از 1 تا 10 سال) ثبت یا تمدید کنید تا در هزینه‌های خود صرفه‌جویی داشته باشید.

جهت خرید ، ثبت یا تمدید دامنه Com از ایران سرور اینجا کلیک کنید.

راستی! برای دریافت مطالب جدید در
و
الیت دیزاین عضو شوید.
امتیاز بدید و بفرستید برای دوستاتون
5/5 - (2 امتیاز)

دانلود کتابچه رایگان ( ۳۱ تکنیک سئو ۲۰۲۲ )

"*" indicates required fields

این مقاله چطور بود؟ دوست داشتین؟ 😊 نظر شما به ما انگیزه میده، اگه این مقاله نیاز شما رو برطرف کرد، سوالی یا مشکلی دارید و یا کلا مقاله رو دوست داشتید حتما در نظرات به ما بگید تا هم انرژی و انگیزه بگیریم و هم به سوالتون پاسخ بدیم 😍

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مشاوره رایگان طراحی سایت

۰۹۱۰۹۷۶۳۸۵۰

شاید این مقالات هم دوست داشته باشید!

فهرست