برای مطالعه این مقاله، کافیه تقریبا 6 دقیقه وقت بگذارید : )

افزایش بازدید سایت یکی از مهمترین عواملی است، که مدیران وب سایت باید به آن توجه و دقت کافی داشته باشند. اگر وب سایت شما دارای افزایش ترافیک و بازدید کننده زیادی باشد قطعا در کسب و کار اینترنتی خود موفق تر خواهید بود. از این رو ما در مقاله 5 روش رایگان و تضمینی افزایش بازدید سایت می خواهیم، شما را با این روش ها و تکنیک ها آشنا کنیم . پس در ادامه این مطلب با الیت دیزاین همراه شوید.

افزایش بازدید سایت

یکی از مهمترین نیازهایی که پس از راه اندازی سایت برای پیشرفت کسب و کار اینترنتی احساس می شود، افزایش ترافیک و بازدید کننده سایت است. با افزایش رقابت در بین سایت هایی که فعالیت مشابهی با یکدیگر دارند، این امر بیشتر احساس نیاز می شود. بنابراین همه آنها در تلاش اند تا در صفحه اول گوگل و همچنین نتایج جستجو گوگل و سایر مرورگرها ظاهر شوند.

همانطور که می دانید افزایش بازدید کننده سایت، سبب فروش بیشتر و همچنین جذب کاربر بیشتری به سایت شما می شود. از آنجایی که اکثر کسب و کارهای اینترنتی به دنبال جذب مشتری و همچنین افزایش میزان فروش خود هستند، از این رو ما در این مقاله روش هایی را برای افزایش ترافیک سایت و همچنین بازدید کننده سایت در اختیار شما قرار خواهیم داد.

تکنیک هایی که برای افزایش بازدید سایت خود می توانید استفاده کنید در دو حالت، رایگان و غیر رایگان مرسوم هستند. از این رو ما در اینجا قصد داریم تکنیک های رایگان را برای شما بیان کنیم. بنابراین استفاده از هرکدام از این تکنیک ها می تواند، به افزایش چند برابری افزایش ترافیک سایت کمک کند.

افزایش بازدید سایت

روش های رایگان افزایش بازدید سایت

همانطور که می دانید در روش هایی که به صورت رایگان هستند زمان و حوصله بیشتری را باید به خرج دهید و در قبال این صبر و حوصله هم میزان بازدهی بیشتری را نسبت به سایت خود خواهید داشت. شما می توانید با توجه به موضوع کاری خود از روش های زیر برای افزایش بازدید کننده سایت به صورت افزایش کاربران واقعی بهره مند شوید و در راستای بهبود سایت خود این اقدامات را در نظر داشته باشید.

5 روش رایگان و تضمینی افزایش بازدید سایت

روش های زیادی برای افزایش بازدید سایت وجود دارد که ما در اینجا به 5 مورد بسیار کاربردی و آسان این روش ها خواهیم پرداخت. با به کارگیری این روش ها بر روی سایت خود می توانید به راحتی میزان تعداد کاربران خود را افزایش دهید و در نتیجه در رتبه های برتر گوگل قرار بگیرید.

نوشتن و قرار دادن مقالات پر بازدید

یکی از راحت ترین ترین و پر بازدید ترین روش هایی که می توانید برای افزایش بازدید سایت خود داشته باشید، نوشتن مقالاتی است که تعداد جستجوی آن در گوگل بسیار زیاد است. برای این کار کافیست کلمه هایی که میزان جستجوی بالایی دارند را در ابتدا شناسایی کنید و در رابطه با آن مقاله بنویسید.

ابزارهایی مانند Google Trends و Google Keyword Planner ابزارهای بسیار کاربردی هستند که توسط آنها می توانید کلمه هایی که میزان جستجوی آنها در گوگل توسط کاربران بیشتر است، را به سرعت شناسایی کنید و مقاله مرتبط با آن کلمه و عبارت را بنویسید.

البته لازم به ذکر است مقاله ای که دارای محتوای با کیفیت تری نسبت به سایر مقالات باشد دارای بازدید بیشتری توسط کاربران خواهد بود و به همین میزان هم تعداد بازدید کنندگان سایت، افزایش پیدا خواهد کرد.

مقاله ها باید برای کاربران جذاب باشند و با اهداف مشخص و خاص نوشته شوند، برای این کار می توان؛ محتوای متنی را برای تمام کاربران ساده و قابل درک نوشت تا بتواند تمام مخاطبان حرفه ای و همچنین غیر حرفه ای را به راحتی جذب کند. در تولید محتوای سایت خود از کپی کردن و همچنین تکراری بودن مطالب به شدت پرهیز کنید و از عکس ها و ویدئوهای جذاب برای مقالات خود استفاده کنید. محتوا باید جامع باشد و مطابق استانداردهای سئو تولید و نوشته شود تا بتواند توسط گوگل به درجه و رتبه برتری برسد.

روش های رایگان افزایش بازدید سایت

فعالیت در شبکه های اجتماعی

فعالیت در شبکه های اجتماعی یکی دیگر از روش های افزایش بازدید سایت می باشد. شما می توانید با Promotion محتوا یا همان ترویج محتوا از طریق شبکه های اجتماعی به تعداد بازدید کننده سایت خود بیافزایید و مخاطب زیادی را به سمت سایت خود هدایت کنید.

ویژگی شبکه های اجتماعی با یکدیگر متفاوت هستند و می توانید محتوای سایتتان را به صورت های مختلف ترویج دهید. برای مثال در شبکه اجتماعی پر طرفدار اینستاگرام می توانید، مطالب و مقالات وب سایت خود را استوری کنید و لینک مورد نظر را بر روی آن قرار دهید، بنابراین با کلیک بر روی آن مخاطب شبکه اینستاگرام شما به سایتتان نیز هدایت می شود.

یا می توانید در شبکه اجتماعی لینکدین خلاصه ای از مقالات وبلاگ سایتتان را انتشار دهید و به مقاله اصلی موجود در وب سایتتان لینک دهید.

این کار را می توانید در سایر شبکه های اجتماعی دیگر مانند؛ توییتر، تلگرام و … نیز تکرار کنید و کاربران بیشتری را به وب سایت خود هدایت کنید.

توجه داشته باشید که محتوای شبکه اجتماعی تان باید مختصر و وسوسه برانگیز باشد تا مخاطب مجاب شود وارد سایت شود. بنابراین توجه و دقت کافی را داشته باشید.

همکاری در فروش

همکاری در فروش

یکی از بهترین روش های افزایش بازدید سایت همکاری در فروش است. با این روش می توانید ترافیک سایت خود را به طور رایگان افزایش دهید و کاربران بسیاری را به سایت خود جذب کنید.

همانطور که می دانید سیستم همکاری در فروش به معنای بازاریابی فروش محصولات و خدمات می باشد. با کمک این سیستم می توانید مشتریان و کاربران بسیاری را به سایت خود جذب کنید. اگر شما وب سایتی دارید که در آن فعالیت های مختلفی انجام می دهید می توانید با استفاده از سیستم همکاری در فروش با سایر سایت های دیگر، تعامل و فروش اینترنتی داشته باشید.

به عنوان مثال شما می توانید در سیستم همکاری فروش دیجی کالا شرکت کنید و توسط یک عضویت ساده برای خرید محصولات دیجی کالا مشتریان از طریق لینک ورودی شما می توانند وارد سایت دیجی کالا شوند.

ایجاد صفحات فرود (landing page)

ایجاد صفحات فرود (landing page)

لندینگ پیج یکی از صفحات سایت است که به منظور رسیدن به یک هدف مشخص طراحی می شود. از این رو از این صفحات برای افزایش نرخ تبدیل کاربر به مشتری استفاده می شود و همانند دروازه ای برای ورود کاربران به سایت می باشد.

با ایجاد این صفحات می توان با تبلیغات در شبکه های اجتماعی و روش های تبلیغاتی دیگر مخاطبان و کاربران بسیاری را به سایت هدایت کرد. بنابراین کاربران می توانند با کلیک کردن بر روی یک لینک در آگهی ، ایمیل یا هرجای دیگر در فضای اینترنت وارد صفحه فرود سایت شما شوند. صفحه فرود سبب افزایش بازدیدکننده می شود.

این صفحات با اهداف مشخص و خاصی ایجاد می شوند و در طراحی آن باید نهایت توجه و دقت لازم را داشت. صفحات فرود می تواند شامل موارد زیر باشد.

  • کتاب‌های الکترونیکی
  • ثبت نام دوره آنلاین
  • دانلود اپلیکیشن
  • ثبت نام در رویدادها
  • ثبت نام در خبرنامه ها

تولید و انتشار ویدئو

یکی از بهترین انواع تولید محتوا برای جذب مخاطب بیشتر، محتوای ویدئویی می باشد. بنابراین برای افزایش بازدید کننده سایت خود، از انتشار ویدئو ها غافل نشوید. شما می توانید با انتشار رایگان محتوای ویدئویی خود در آپارات، یوتیوب و … مخاطبان بسیاری را به سایت خود جذب کنید.

برای اینکه بتوانید بازخورد بسیار خوبی از این روش بگیرید، باید حداقل هفته ای یک ویدئو منتشر کنید تا بازدیدکننده سایت خود را افزایش دهید.

شما می توانید برای تولید محتوای ویدئویی خود از روش های گوناگونی استفاده کنید، و لزوما نیازی نیست تا خود شما جلوی دوربین قرار بگیرید. شما می توانید مقالات سایت خود را تبدیل به ویدئو کنید و در سایر سایت ها منتشر کنید.

یا می توانید با استفاده از دانش و مهارتی که در اختیار دارید ویدئوهای آموزشی زیادی را تهیه کنید و آنها را منتشر کنید.

نتیجه گیری

در این مقاله 5 روش رایگان و تضمینی افزایش بازدید سایت را برای شما بازگو کردیم. با رعایت این موارد می توانید بازدیدکنندگان بسیار زیادی را به سایت خود جذب کنید و به ترافیک سایت خود بیافزایید. مشاوران تیم الیت دیزاین می توانند به صورت رایگان شما را در زمینه افزایش بازدید سایتتان مشاوره دهند.

راستی! برای دریافت مطالب جدید در
و
الیت دیزاین عضو شوید.
امتیاز بدید و بفرستید برای دوستاتون
5/5 - (3 امتیاز)

دانلود کتابچه رایگان ( ۳۱ تکنیک سئو ۲۰۲۲ )

"*" indicates required fields

این مقاله چطور بود؟ دوست داشتین؟ 😊 نظر شما به ما انگیزه میده، اگه این مقاله نیاز شما رو برطرف کرد، سوالی یا مشکلی دارید و یا کلا مقاله رو دوست داشتید حتما در نظرات به ما بگید تا هم انرژی و انگیزه بگیریم و هم به سوالتون پاسخ بدیم 😍

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مشاوره رایگان طراحی سایت

۰۹۱۰۹۷۶۳۸۵۰

شاید این مقالات هم دوست داشته باشید!

فهرست