برای مطالعه این مقاله، کافیه تقریبا 5 دقیقه وقت بگذارید : )

یکی از دلایل زیر و رو شدن وضعیت زندگی برخی از افراد در این سال ها اینستاگرام بوده است. هر فردی که به خوبی با قابلیت های اینستاگرام و کسب و کار آنلاین آشنا باشد می تواند در آمد خوبی کسب کند. یکی از مواردی که موجب می شود در اینستاگرام مشتری هدف خود را بیابید استفاده از هشتگ های صحیح است. اما چگونه هشتگ های پربازدید را پیدا کنیم؟ در این مقاله از الیت دیزاین برای افرادی که به دنبال پاسخی برای این سوال هستند راه حل های فوق العاده ای ارائه می دهیم. کافیست تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

تاثیر هشتگ ها بر ارتقا پیج اینستاگرام

اگر هشتگ های اینستاگرام برای شما اهمیتی ندارد، احتمالا صاحب یک پیج بیزنسی نیستید. اما اگر یک صفحه بیزنسی در اینستاگرام راه اندازی کرده اید و قصد دارید در بستر اینستاگرام افرادی را بیابید که مشتری و مخاطب هدف شما هستند، باید به هشتگ ها اهمیت بدهید.

بسیاری از افراد در سطح اینستاگرام با دنبال کردن هشتگ ها، به پست های مربوط به علایق خود دسترسی پیدا می کنند. بنابراین شما با درج هشتگ هایی که می دانید مخاطبان شما به آن توجه دارند می توانید توجه مخاطب را به خودتان جلب کنید. بنابراین ما باید بدانیم چگونه هشتگ های پربازدید را پیدا کنیم.

هنگام درج هشتگ  باید از مواردی استفاده کنید که باعث برجسته شدن پست شما در نظر تعداد بسیار زیادی از کاربران شود. بنابراین این نکته اهمیت دارد که از هشتگ هایی با تعداد بالای دنبال کننده استفاده کنید. همچنین هشتگ شما باید با موضوع پست مرتبط باشد تا بتواند برای مخاطب جذابیت ایجاد کنید و توسط مخاطب مشاهده شود. در واقع شما باید به این موضوع فکر کنید که مخاطب هدف شما به دنبال چه موضوعاتی است و از همان هشتگ ها در پست خود استفاده کنید.

 

چگونه هشتگ های پربازدید را پیدا کنیم

چگونه هشتگ های پربازدید را پیدا کنیم

همانطور که تا الان متوجه شده اید در استفاده از هشتگ ها صرفا نباید به دنبال هشتگ ها پر بازید باشیم بلکه باید هدفمند بودن آن را هم در نظر بگیریم. طبق تغییراتی که الگوریتم اینستاگرام داشته است، شما نمی توانید از چند هشتگ ثابت برای تمام پست هایتان استفاده کنید و انتظار رشد پیج را داشته باشید.

در واقع شما باید برای هر پست به صورت اختصاصی به دنبال هشتگ های مناسب بگردید و دقیق ترین موارد را انتخاب کنید.

اگر می خواهید بدانید که چگونه هشتگ های پربازدید فارسی را پیدا کنید، ما به شما مقاله هشتگ های پر بازدید فارسی را توصیه می کنیم.

دو جنبه جستجوی هشتگ را پیشنهاد می کنیم. یعنی هم ابزارهایی را معرفی می کنیم که موجب یافتن هشتگ مناسب می شود و هم روش های تحلیل که خودتان باید برای هر هشتگ بررسی کنید.

روش های طلایی پیدا کردن هشتگ مناسب

روش های طلایی پیدا کردن هشتگ مناسب

برای اینکه بتوانید هشتگ های پر بازدید و پر مخاطب را در شبکه های اجتماعی خود قرار دهید، نیازمند روش هایی هستید که در ادامه آنها را معرفی خواهیم کرد.

شناسایی مخاطب

اگر از هشتگ های بی ربط و تصادفی استفاده کنید، نه تنها مورد توجه مخاطبان قرار نخواهید گرفت بلکه رشد پیج شما متوقف خواهد شد. از هر چیزی مهم تر این است که شما مخاطب خودتان را بشناسید و با روحیات او آشنا باشید و بدانید در اینستاگرام به دنبال چه موضوعاتی است. مثلا اگر شما پیج فروش عینک آفتابی دارید، می دانید که در هشتگ #مد و #استایل می توانید مخاطب خود را بیابید. اما در هشتگ #غذا درصد وجود مخاطب مورد نظر برای شما پایین تر است.

بررسی هشتگ های رقبا

زمانی که فعالیتی را شروع می کنید قطعا هستند افرادی که پیش از شما شروع کرده باشند و بخشی از مسیر را رفته باشند. بنابراین شما با بررسی کار آن ها می توانید به نکاتی دست یابید که ان ها با بارها و بارها تمرین و صحیح و خطا به ان رسیده اند.

رقبای قوی شما که در کار خود موفق هستند از مناسب ترین هشتگ ها استفاده می کنند که می تواند برای شما نیز مفید باشد.

هشتگ های مرتبط

پیش از این به این نکته اشاره کردیم. اما به دلیل اهمیت این موضوع بازهم روی آن تاکید می کنیم که صرفا استفاده از یک هشتگ پر بازدید اما بی ربط نمی تواند برای شما موفقیتی به وجود آورد.

هشتگ های مرتبط

هشتگ های طولانی

هشتگ های کوتاه و عمومی حاوی تعداد زیادی پست هستند. این امر شانس دیده شدن محتوای شما را پایین می آورد. بنابراین اگر بتوانید هشتگی را بیابید که کمی  طولانی تر و خاص تر باشد و همچنین دنبال کننده بالایی داشته باشد، احتمال دیده شدن پست خود را بالاتر برده اید.

هشتگ خاص خود را داشته باشید.

یک هشتگ خودتان بسازید. هشتگی که نام کسب و کار شما را توصیف می کند. زیر تمام پست هایتان از این هشتگ استفاده کنید. تا با نام خودتان معروف شود و مخاطب با استفاده از آن به پست های شما دسترسی داشته باشد. این موضوع به برندینگ کسب وکار شما کمک بزرگی می کند.

تعداد مناسبی هشتگ بگذارید.

برای انتشار هر پست می توانید از 30 هشتگ استفاده کنید. اما معمولا استفاده از 7 الی 8 هشتگ کافیست. چون هشتگ های بیش از این احتمالا از موضوع شما دور می شوند.

ابزارهای پیدا کردن هشتگ مناسب

ابزارهای پیدا کردن هشتگ مناسب

ابزارهای بسیاری وجود دارد تا بتوانید بهترین هشتگ های مناسب کسب و کارتان را بیابید، که در ادامه به معرفی برخی از این ابزارها می پردازیم.

برنامه تگیفای

این ابزار یک اپلیکیشن است که به کمک ان می توانید بهترین هشتگ را بیابید. این اپلیکیشن بسیار محبوب است. کافیست این ابزار را نصب کنید. در قسمت جستجو موضوع کلی پستتان را می نویسید. سپس لیست هشتگ های مناسب و صحیح برای پست شما نمایش داده می شود. بهتر است 8 مورد اول را برای پستتان انتخاب کنید. در این برنامه هشتگ های محبوب با رنگ ها سبز و آبی مشخص می شود. هشتگ هایی که محبوبیت زیادی ندارند نیز با رنگ قرمز نشان داده می شوند. بهتر است از هشتگ های سبز و ابی استفاده کنید.

برنامه intag

یک اپلیکیشن دیگر برای پیدا کردن هشتگ مناسب برنامه Intag  است. در این برنامه نیز با سرچ کردن موضوع پست می توانید به لیست هشتگ های پر طرفدار و مناسب پست خود دست پیدا کنید.

Hashtagify

هشتگیفای یک سایت است که می توانی از ان برای پیدا کردن هر نوع هشتگی برای هر یک از شبکه های اجتماعی استفاده کنید. در این سایت نیز کلمه و موضوع مورد نظر خود را می توانید وارد کنید تا اطلاعات جامع و کاملی از لیست هشتگ های مرتبط با موضوع دریافت کنید. در این سایت می توانید میزان جست و جوی افراد برای یک هشتگ را ببینید. البته کلیه خدمات این سایت رایگان نیست و در برخی از مراحل برای دریافت اطلاعات بیشتر باید یک حساب کاربری خریداری کنید.

نتیجه گیری

طی این مقاله سعی بر این بود که بدانیم چگونه هشتگ های پربازدید را پیدا کنیم. روش ها و ابزارهای مناسب که در نهایت باعث دستیابی به هشتگ های مناسب برای یک پست در اینستاگرام می شود در این مقاله بررسی شد. با استفاده از 3 الی 8 هشتگ پربازدید و مرتبط در کپشن پس های اینستاگرام می توانید شانس فروش و یا افزایش فالوور خود را بالا ببرید. اگر از هشتگ نامناسب استفاده کنید این احتمال وجود دارد که صفحه شما در اثر رد شدن پست ها توسط مخاطب محدود شود و رشد آن با مشکل مواجه شود. در نتیجه برای پیدا کردن یک هشتگ مناسب باید وقت بگذارید و بررسی های لازم را انجام دهید.

راستی! برای دریافت مطالب جدید در
و
الیت دیزاین عضو شوید.
امتیاز بدید و بفرستید برای دوستاتون
3/5 - (2 امتیاز)

دانلود کتابچه رایگان ( ۳۱ تکنیک سئو ۲۰۲۲ )

"*" indicates required fields

این مقاله چطور بود؟ دوست داشتین؟ 😊 نظر شما به ما انگیزه میده، اگه این مقاله نیاز شما رو برطرف کرد، سوالی یا مشکلی دارید و یا کلا مقاله رو دوست داشتید حتما در نظرات به ما بگید تا هم انرژی و انگیزه بگیریم و هم به سوالتون پاسخ بدیم 😍

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مشاوره رایگان طراحی سایت

۰۹۱۰۹۷۶۳۸۵۰

شاید این مقالات هم دوست داشته باشید!

فهرست