1. خانه
  2. طراحی وب
  3. راه اندازی سایت ارزان برای چه کسب و کارهایی مناسب است ؟

راه اندازی سایت ارزان برای چه کسب و کارهایی مناسب است ؟

برای مطالعه این مقاله، کافیه تقریبا 7 دقیقه وقت بگذارید : )

به شما تبریک می گوییم که تصمیم گرفته‌اید برای کسب و کار خود سایت اینترنتی راه اندازی و ایجاد کنید. اگر الان این تصمیم را نمی گرفتید، چند وقت دیگر ناچار به راه اندازی آن می شدید. طراحی سایت ارزان و داشتن وب سایت مرتبط با کسب و کارتان می تواند، برای درآمدزایی و پیشرفت کسب و کار در فضای مجازی بسیار مفید باشد. برای اینکه بیشتر در مورد طراحی سایت ارزان بدانید، در ادامه با الیت دیزاین همراه شوید.

راه اندازی سایت هرچند به صورت ارزان می تواند به کسب درآمد و ایجاد جایگاه بهتری در فروش کمک کند. امروزه نیاز جوامع ما خرید غیرحضوری و به صورت اینترنتی است که با راه اندازی سایت می توانید این نیاز را برای مشتریان خود برطرف نمایید.

با داشتن سایت می توانید کسب و کارتان را گسترده و توسعه دهید چون محدود به یک مکان و زمان خاص نیستید و این کار را می توانید با کمترین هزینه و با خیالی آسوده به شرکت طراحی سایت الیت دیزاین بسپارید.

اما با وجود گرانی و هزینه‌های زیاد راه اندازی سایت، چطور می توانیم یک سایت با حداقل هزینه داشته باشیم؟

 طراحی سایت ارزان برای چه کسب و کارهایی مناسب است ؟
طراحی سایت ارزان برای چه کسب و کارهایی مناسب است ؟

دیگر نگران راه اندازی سایت با کمترین بودجه را نداشته باشید ! شرکت الیت دیزاین با متخصصان و تیم حرفه‌ای دراین زمینه برای راه اندازی سایت باکیفیت و ارزان می تواند با حداقل هزینه و در حداقل زمان شما را برای داشتن یک وب سایت ارزان و باکیفیت همراهی کنند.

راه اندازی سایت ارزان با سیستم مدیریت محتوای وردپرس

طراحی سایت ارزان با وجود سیستم مدیریت محتوای وردپرس که یکی از محبوب ترین سیستم‌های مدیریتی جهان است امکان پذیر می باشد.

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای سایت ساز با متن باز و تحت وب می باشد که برای راه اندازی سایت مورد استفاده طراحان سایت قرار می گیرد.

اگر می خواهید وب سایت ارزان قیمت اما با ظاهری مناسب و زیبا داشته باشید و برای مدیریت وب سایت به دنبال یک سیستم مدیریتی راحت و آسان هستید وردپرس دقیقا تنها سیستم مدیریتی است که می تواند خواسته‌هایتان را برطرف کند.

فضای وردپرس بسیار ساده و راحت می باشد و اکثر سایت‌های معروف در دنیا و کشورمان با استفاده از این سیستم مدیریت محتوا راه اندازی و طراحی شده اند. برای آشنایی بیشتر با این سیستم مدیریت محتوا می توانید مقاله وردپرس چیست را مطالعه کنید.

قالب‌های آماده برای طراحی وب سایت ارزان

یکی از مواردی که باعث پایین آمدن هزینه طراحی سایت می شود استفاده از قالب‌های آماده برای شکل و ظاهر سایت شما است. برای استفاده از این قالب‌ها طراح وب سایت نیازی به کد نویسی و طراحی آن ندارد، زیرا اکثر دموهای این قالب‌ها از پیش طراحی شده هستند. این قالب‌ها معمولا رایگان اند و با تنوع و طرح‌های زیاد در دسترس هستند. انتخاب قالب سایت ارزان با نظر و سلیقه مشتری از بین قالب‌های آماده موجود صورت می گیرد. معمولا استفاده از قالب‌های آماده برای کسب و کارهای کوچک و جدید مناسب هستند و با گسترش کسب و کارتان می توانید قالب مورد نظر خود را سفارش دهید.

طراحی سایت ارزان با دامنه رایگان

دامنه همان نام و آدرس اینترنتی است که بعد از www قرار می گیرد و شما در فضای اینترنت با آن شناخته می شوید. برای داشتن آدرس اینترنتی معتبر نیاز به خرید دامنه هستید که شرکت الیت دیزاین با در نظر گرفتن دامنه رایگان با پسوند ir به مدت یک سال ،شما را برای راه اندازی و داشتن وب سایت ارزان همراهی می کند. اگر میخواهید به طور کامل با دامنه آشنا شوید مقاله دامنه چیست در وبلاگ الیت دیزاین را مشاهده کنید.

راه اندازی سایت ارزان با هاست (host) رایگان

برای میزبانی و قرار دادن اطلاعات و عکس‌ها و فایل‌های وب سایت نیاز به اجاره فضایی است که این فضا و حافظه‌ها است، نامیده می شود.

ارائه هاست رایگان به مدت یک سال توسط شرکت الیت دیزاین از دیگر خدمات ما به مشتریان برای داشتن سایتی ارزان و متناسب با بودجه شما است.  برای آشنایی بیشتر با هاست، تیم الیت دیزاین مقاله هاست چیست (بررسی 0 تا 100 انوع هاست) را برای شما عزیزان تهیه و تنظیم نموده است.

امکانات طراحی سایت ارزان چیست؟
امکانات طراحی سایت ارزان چیست؟

امکانات طراحی سایت ارزان چیست؟

مدیریت آسان : صفحه مدیریت سایت شما کاملا فارسی و آسان می باشد و شما برای مدیریت وب سایت خود نیاز به مهارت نخواهید داشت و همچنین برای یادگیری آن نیازی به هزینه‌های آموزشی ندارید، زیرا می توانید با نصب اپلیکیشن وردپرس بر روی موبایل خود سایت خود را به راحتی مدیریت کنید.

ارائه وب سایت باکیفیت بالا: ارزانی دلیل بر بی کیفیت بودن ساختار سایت نخواهد بود. الیت دیزاین با داشتن تیم حرفه‌ای و مجرب در زمینه طراحی وب سایت با توجه به نظرات و سلیقه مشتریان ، وب سایتی باکیفیت و مورد رضایت شما را طراحی و ارائه می دهند.

وجود قالب‌هایی با تنوع زیاد: وردپرس قالب‌های زیادی از جمله: شرکتی ،خبری ، فروشگاهی ، شخصی و هرگونه فعالیتی که در آن هستید را شامل می شود. پس اگر شما در هر زمینه‌ای فعالیت داشته باشید می توانید سایت خود را راه اندازی کنید و با توجه به سلیقه و نظرتان می توانید قالب مورد نظر خود را از بین هزاران قالب آماده برای ظاهر سایت خود انتخاب کنید.

تحویل وب سایت در کمترین زمان : طراحان سایت الیت دیزاین با توجه به تجربه و حرفه‌ای بودن در زمینه طراحی وب سایت از سرعت بالایی در این زمینه برخوردار هستند و برای طراحی سایت شما با حداقل زمان آماده خدمات رسانی و جلب رضایت مشتریان هستند. همچنین استفاده از قالب‌های آماده به سرعت دادن در راه اندازی وب سایت شما کمک می کند.

پشتیبانی آنلاین : در صورت بروز هرگونه مشکل در خصوص طراحی سایت ارائه شده توسط تیم تخصصی پشتیبان الیت دیزاین برای پاسخگویی و پشتیبانی و برطرف کردن مشکلات وب سایت شما به صورت آنلاین پاسخگو خواهیم بود.

مشاوره رایگان : برای دریافت مشاوره تخصصی و رایگان می توانید با متخصصین مشاوره الیت دیزاین به صورت حضوری و یا در صورت تمایل تماس حاصل نموده تا شما را برای داشتن وب سایتی ایده آل در زمینه و هر نوع وب سایتی متناسب با کسب و کارتان مشاوره و راهنمایی کنند.

آیا با داشتن سایت ارزان هم می توانم به کسب و کارم رونق دهم؟

امروزه کاربران بسیار زیادی برای رفع نیازهای متداول خود در حال جستجو در فضای اینترنت هستند.

شما برای معرفی و بهتر دیده شدن کسب و کارتان قطعا به راه اندازی وب سایت نیاز خواهید داشت تا کاربران و مخاطبان بتوانند با نحوه کار و تجارت شما در فضای وب آشنا شوند و نسبت به نیاز خود با شما در ارتباط باشند. شما با داشتن سایت ارزان می توانید برای نمایش اطلاعات مربوط به کسب و کار و تجارت خود و همچنین ارائه نمونه کارهایتان باعث رونق کسب و کارتان شوید.

راه اندازی سایت ارزان برای چه کسب و کارهایی مناسب است؟
راه اندازی سایت ارزان برای چه کسب و کارهایی مناسب است؟

راه اندازی سایت ارزان برای چه کسب و کارهایی مناسب است؟

اگر شما به تازگی کسب و کار خود را راه اندازی کرده‌اید و یا کسب و کارتان کوچک است و می خواهید سایت مختص برای معرفی تجارت و کسب و کارتان داشت باشید و یا اگر درآمدتان برای هزینه‌های زیاد طراحی سایت کافی نیست و به داشتن سایت برای توسعه تجارت و کسب و کار خود احتیاج دارید می توانید با راه اندازی سایت ارزان توسط تیم الیت دیزاین به هدف خود برسید.

همچنین درصورتی که در اینستاگرام فعالیت دارید، می توانید برای شروع از خدمات طراحی سایت ارزان استفاده کنید.

اگر فعالیتتان را از شبکه‌های مجازی راه اندازی کرده‌اید بهترین گزینه برای کسب اعتبار و درآمد بیشتر طراحی سایت ارزان برای فعالیتتان است. داشتن سایت به کسب و کار شما هویت می دهد و اعتماد مشتریان را برای خرید به کسب و کار شما افزایش می دهد.

اگر شما در حوزه فروش محصولات از شبکه‌های مجازی مانند تلگرام و اینستاگرام به مشتریان خود خدمات ارائه می دهید با طراحی سایت برای فعالیتتان در این شبکه‌ها می توانید به صورت گسترده تری خدمات خود را ارائه دهید.

مشتریان شما می توانند برای اطلاع از کالا و خرید محصول مورد نظر خود به سایت شما مراجعه کرده و محصول مورد نظر خود را خریداری کند اما در شبکه‌های مجازی این امکان وجود ندارد شما برای سفارش گیری محصول باید پاسخگوی نیاز هر مشتری به صورت جداگانه باشید و این کار بسیار زمان بر است.

اگر سایت خود را راه اندازی کنید با قرار دادن لینک سایت خود به صورت 24 ساعته و شبانه روزی می توانید سفارش مشتریان را به صورت خودکار و پرداخت هزینه به صورت آنلاین از طریق سایت ثبت کنید اما در شبکه‌های مجازی باید شخصا و به صورت مجزا سفارش گیری را برای مشتری خود انجام دهید.

رسالت الیت دیزاین ارائه خدمات ارزان به کسانی می باشد که به تازگی خواهان ورود به فضای اینترنت هستند و علاقه مند هستند کسب و کار خود را اینترنتی کنند. به این افراد برای شروع کار کار پیشنهاد می شود بجای هزینه‌های زیاد طراحی از خدمات ارزان اما باکیفیت استفاده کنند تا هم خرج زیادی نکرده باشند و هم آزمون و خطا برای ورود به حوزه اینترنت انجام دهند.

هزینه طراحی سایت ارزان به چه صورت می باشد ؟

هزینه طراحی سایت بستگی به امکانات و عوامل آن دارد که در طراحی سایت اختصاصی قطعا امکانات بیشتر و در مقابل سایت حرفه‌ای تری خواهید داشت که هزینه آن بیشتر از یک سایت معمولی خواهد بود. در طراحی سایت ارزان تیم ما با حداقل هزینه می تواند شما را برای داشتن سایتی باکیفیت پشتیبانی کند.

برای دریافت مشاوره و اطلاع از هزینه خدمات طراحی سایت ارزان به سایت ارزان (طرح شتاب) مراجعه کنید.

نتیجه گیری

شما با داشتن سایت اینترنتی هرچند به صورت ارزان می توانید کسب و کار خود را بطور گسترده تری در فضای مجازی معرفی کنید. اما در فضای فیزیکی فقط در محله و شهر خود می توانید این کسب و کار را ارائه دهید بنابراین برای داشتن سایت کسب و کارتان حتی با حداقل بودجه هرچه سریع تر اقدام به راه اندازی سایت کنید تا باعث پیشرفت کسب و کار خود شوید.

برای اینکه در هر حرفه خود از رقیبتان سبقت بگیرید و پیشرفت کنید، باید روش‌های سنتی را رها کنید و با عصر دیجیتال همراه شوید. راه اندازی و طراحی سایت می تواند ایده‌ای خوب و کارآمد برای کسب و کارتان باشد.

راستی! برای دریافت مطالب جدید در
و
الیت دیزاین عضو شوید.
امتیاز بدید و بفرستید برای دوستاتون
5/5 - (3 امتیاز)

دانلود کتابچه رایگان ( ۳۱ تکنیک سئو ۲۰۲۲ )

"*" indicates required fields

این مقاله چطور بود؟ دوست داشتین؟ 😊 نظر شما به ما انگیزه میده، اگه این مقاله نیاز شما رو برطرف کرد، سوالی یا مشکلی دارید و یا کلا مقاله رو دوست داشتید حتما در نظرات به ما بگید تا هم انرژی و انگیزه بگیریم و هم به سوالتون پاسخ بدیم 😍

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مشاوره رایگان طراحی سایت

۰۹۱۰۹۷۶۳۸۵۰

شاید این مقالات هم دوست داشته باشید!

فهرست