برای مطالعه این مقاله، کافیه تقریبا 7 دقیقه وقت بگذارید : )

امروزه اکثر شرکت‌ها برای معرفی برند و کسب و کار خود سایت اختصاصی به شرکت خود را دارند. بنابراین ما در این مطلب به اینکه طراحی سایت شرکتی چیست خواهیم پرداخت. پس در ادامه این مطلب با الیت دیزاین همراه باشید.

اگر شما هم صاحب کارخانه و شرکتی هستید که هنوز اقدام به طراحی سایت شرکتی آن نکرده‌اید به شما توصیه می کنم که زودتر برای معرفی محصولات خود دست به کار شوید.

فرقی نمی کند که شرکت شما تازه تاسیس است و یا سالیان سال است که آن را دایر کرده‌اید و یا شرکت‌تان کوچک است یا بزرگ، در هر صورت شما برای معرفی برند و محصولات خود نیاز به سایت شرکتی خواهید داشت.

طراحی سایت شرکتی چیست ؟

سایت شرکتی، سایتی است که شرکت‌ها برای معرفی برند و محصولات و خدمات خود به دنیای دیجیتال و فضای مجازی برای جذب مخاطب و مشتریان و همچنین توسعه کسب و کار توسط طراحان سایت راه اندازی می شوند.

با داشتن سایت شرکتی می توانید نحوه فعالیت و رزومه کاری خود را شرح دهید و مخاطبان هدف را جذب کنید.

سایت شرکتی می تواند باعث رقابت در بین شرکت‌ها و پیشرفت در زمینه فعالیتی شما شود.

سایت شرکتی شما، به نوعی هویت شرکت شما را نمایش می دهد. بنابراین برای طراحی آن باید دقت لازم را داشته باشید و طراحی و راه اندازی آن را به افراد متخصص و حرفه‌ای در زمینه طراحی سایت واگذار کنید.

نکات مهم برای طراحی سایت شرکتی

  • طراحی زیبا و منحصر به فرد : 

در هنگام طراحی سایت خود باید نهایت دقت در ظاهر سایت خود را داشته باشید تا سایتی منحصر به فرد و زیبا داشته باشید زیرا ظاهر زیبا برای سایت شما باعث جذب مخاطب بیشتری می شود و در انتخاب آن باید به این نکته توجه لازم را داشته باشید. در انتخاب پالت رنگی و نوع فونت نوشته‌ها هم دقت کافی را داشته باشید و از قالب‌های طراحی شده توسط طراحان بهره ببرید.

شرکت طراحی سایت الیت دیزاین با طراحی قالب‌های شرکتی و به روز می توانند شما را در این زمینه راهنمایی و مشاوره دهند.

  •  دسترسی آسان و راحت به منوها : 

یکی دیگر از نکات مهم در طراحی سایت دسترسی آسان به منوها و امکانات سایت است تا مخاطب در هنگام جستجوی نکته‌ای در صفحه شما سردرگم و درگیر پیچیدگی‌های سایت نشود. اگر شما سایتی با منوهای شلوغ و مبهم داشته باشید امکان بازدید سایت شما به حداقل می رسد و مخاطبان نخواهند توانست با سایت شما ارتباط برقرار کنند.

  • قابلیت ریسپانسیو بودن سایت :

برای اینکه سایت شما در انواع نمایشگرها مانند موبایل و تبلت و یا حتی نمایشگرهای بزرگتر به درستی و با سایز متناسب نمایش داده شود، به قابلیت ریسپانسیو بودن (واکنش گرا) سایت باید دقت کنید. ( اگر با ریسپانسیو آشنایی ندارید میتوانید مقاله ریسپانسیو چیست را مطالعه کنید. )

  • طراحی محتوا و بروزرسانی سایت :

با توجه به نکات و محتوایی که داخل سایت خود نشر می دهید بر همین اساس تعداد بازدیدکنندگان شما بیشتر خواهد شد. در این صورت شما با بروزرسانی محتوای سایت خود اعم از محصولات، مقالات، اخبار و تصاویر در سایت خود می توانید مخاطب بیشتری را جذب کنید و باعث پویایی و فعال بودن سایت خود شوید. برای آشنایی با اصول تولید محتوا میتوانید مقاله تولید محتوا چیست را مطالعه کنید.

طراحی سایت شرکتی چیست ؟ 5 مزیت و 9 ویژگی داشتن سایت شرکتی
طراحی سایت شرکتی چیست ؟ 5 مزیت و 9 ویژگی داشتن سایت شرکتی

مزایای طراحی سایت شرکتی

۱. کاهش هزینه‌ها: شما با داشتن سایت شرکتی خود می توانید از هزینه‌های زیاد تبلیغات‌های کوتاه مدت و محدود بکاهید و با طراحی حرفه‌ای سایت شرکتی خود تبلیغات‌های گسترده و به روز را در دنیای اینترنتی که امروزه بسیار محبوب است انجام دهید. همچنین با راه اندازی سایت شرکتی نیازی به بازاریاب نخواهید داشت زیرا با بازدید مخاطبان در موتورهای جست و جوی اینترنت به نوعی سایت شرکتی شما بازاریابی خواهید شد.

در واقع گویی شما شعبه دیگری از شرکت خود با هزینه کمتر و به صورت 24 ساعته بدون نیاز به داشتن نیرو را راه اندازی کرده‌اید.

۲. دسترسی آسان و نامحدود : هنگامی که سایت شرکتی خود را دارید مخاطبان و مشتریان شما از سایر نقاط کشور می توانند با نحوه کار و رزومه فعالیت شما از راه دور آشنا شوند که این نکته بسیار مهمی در جذب مخاطب می باشد و محصولات و خدمات شما محدود به یک مکان خاص نخواهد بود. با داشتن سایت شرکتی شما می توانید مشتریان خود را از شبکه‌های اجتماعی همچون اینستاگرام به وب سایت خود راهنمایی کنید تا به صورت کامل با خدمات شما آشنا شوند.

همچنین در کل ساعات شبانه روز کاربران برای آشنایی با شرکت شما با وارد کردن آدرس اینترنتی سایت شما در موتورهای جستجوگر می توانند اطلاعات کسب و کارتان را برای آشنایی با برند و محصولات و خدمات‌تان را کسب کنند.

۳. افزایش اعتبار :طراحی سایت شرکتی باعث افزایش اعتبار در میان مخاطبان هدف می شود و در رابطه با اقدامات اولیه آشنایی بسیار اهمیت دارد زیرا مخاطب با در نظر گرفتن به روز بودن محتوا و داشتن برنامه ریزی‌های شرکت و معرفی برند و محصولات شما نسب به شرکت شما حس اعتبار و به نوعی اعتماد خواهد داشت.

۴. جذب مشتری و بازدهی بالا : با در نظر گرفتن فعالیت محدود به زمان و مکان به واسطه سایت شرکتی شما باعث جذب و افزایش تعداد مخاطبان و مشتریان شما در زمان کوتاهی می شود. شما در طی مدت کوتاهی از روند افزایش مشتریان خود شگفت زده و متعجب خواهید شد. افزایش مشتری باعث افزایش فروش محصولات و خدمات و میزان بالای سوددهی در زمان کم شما را به بازدهی بالا می رساند.

۵. توسعه کسب و کار: اگر شما شرکت خود را به تازگی راه اندازی کرده‌اید و یا شرکت‌تان کوچک است با داشتن سایت شرکتی باعث پیشرفت و توسعه کسب و کار خود در میان رقیبان خواهید شد. زیرا با افزایش مشتری و تبلیغات سایت، شرکت شما بیشتر دیده و شناخته می شود و همین امر باعث پیشرفت و رونق در کسب و کار شما خواهد شد.

مزایای طراحی سایت شرکتی
مزایای طراحی سایت شرکتی

امکانات طراحی سایت شرکتی چیست ؟

برای داشتن سایت حرفه‌ای امکاناتی برای جذب مخاطب و پاسخگویی به نیازهایشان لازم است که برخی از این امکانات عبارتند از:

۱. طراحی صفحات اختصاصی

طراحی اختصاصی صفحات وب سایت این امکان را به شما می دهد که ظاهر سایت شما متمایز از سایت‌های دیگر باشد که این نکته مهمی در جذب مخاطب است و در بین کاربران و مخاطبان قطعا این حس تمایز با دیگر رقیبان شما احساس خواهد شد.

۲. امکان جستجوی حرفه‌ای

با درج امکان جستجوی حرفه‌ای در وب سایت، کاربران و مخاطبان سایت شما می توانند به راحتی و بدون اتلاف وقت موضوع مورد نظر خود را در رابطه با شرکت شما جستجو کنند.

۳. مدیریت نمایندگی‌ها

یک سایت شرکتی حرفه‌ای قطعا دارای پنل مدیریتی نمایندگی‌های خود در جاهای مختلف می باشد. شما با توجه به درج نمایندگی‌های برند خود می توانید امکان ارائه خدمات خود را در جاهای مختلف به مشتریان معرفی کنید.

۴. نظرات و پیشنهادات

برای اینکه بتوانید خواسته‌ها و نیازهای مشتریان خود را برای رشد کسب و کار خود دریابید باید نظرات و پیشنهادات آن ها را بدانید تا بتوانید کسب و کار خود را توسعه دهید زیرا این نیازهای مشتریان ماست که می تواند هویت شرکت ما را تشکیل دهد.

۵. امکان خروجی PDF و پرینت صفحات سایت

برای راحتی و سهولت کاربرانی که بخواهند در صورت نیاز از فایل‌های سایت ما خروجی داشته باشند با اضافه کردن امکاناتی همچون pdf و پرینت صفحات وب سایت به راحتی می توانند از اطلاعات داده شده ما به خروجی بگیرند.

۶. طراحی صفحه تماس با ما

برای برقراری ارتباطات بیشتر بین شرکت شما و مشتریان باید اطلاعاتی در زمینه نحوه ارتباط با مشتریان خود در صفحه سایت‌تان وجود داشته باشد تا در صورت نیاز بتوانند به راحتی با ورود به سایت شما نحوه تماس با شما را کسب کنند.

۷. صفحه درباره ما و درباره مدیران

درج رزومه و شناخت کلی از شرکت در صفحه وب سایت شرکتی شما باعث جلب اعتماد مشتریان می شود. شما با ایجاد این صفحه می توانید، رضایت مشتریان و همچنین مهارت و توانایی مدیران شرکت تان را به اشتراک بگذارید.

۸. بخش تصاویر و ویدیوها

یک سایت شرکتی با امکان قرار دادن ویدئو و تصاویر می تواند تکمیل کننده معرفی محصولات و ارائه خدمات شرکت باشد. با درج این امکان می توان میزان رضایت بیشتری را در مخاطبان ایجاد کرد.

۹. امکان ریسپانسیو سایت

یکی از مهمترین نکات طراحی سایت حرفه‌ای امکان ریسپانسیو بودن سایت است زیرا اکثر مخاطبان از طریق نمایشگرهای متفاوت به سایت‌ها دسترسی دارند و اینکه سایت شما بتواند در انواع نمایشگرها به درستی و در ابعاد و اندازه صحیح نمایش داده شود به قابلیت ریسپانسیو و یا واکنش گرا بود نیاز خواهد داشت. برای آشنایی بیشتر با ریسپانسیو مقاله ریسپانسیو چیست را مطالعه نمایید.

امکانات طراحی سایت شرکتی چیست ؟
امکانات طراحی سایت شرکتی چیست ؟

برای راه اندازی و طراحی سایت شرکتی چه بودجه‌ای نیاز است؟

اگر کسب و کار خود را به تازگی راه اندازی کرده‌اید و بودجه شما نسبت به طراحی سایت‌های اختصاصی کم است، می توانید با حداقل هزینه، برای شرکت خود سایت ارزان داشته باشید. سایتی برای شروع کسب و کارتان مناسب خواهد بود که به شما در جهت توسعه و پیشرفت کسب و کارتان کمک کند.

در این خصوص توصیه می کنم مقاله راه اندازی سایت ارزان برای چه کسب و کارهایی مناسب است را در سایت الیت دیزاین مشاهده کنید.

اگر می خواهید در بین رقیبان خود پیشرفت و جایگاه بهتری نسبت به آن ها داشته باشید، قطعا برای طراحی سایت خود، باید هزینه بیشتری را تقبل کنید. زیرا در قبال هزینه بیشتر خدمات بیشتری را برای طراحی سایت دریافت خواهید کرد.

نتیجه گیری

در دنیای دیجیتال امروز برای پیشرفت کسب و کار و فروش محصولات به صورت گسترده به طراحی سایت شرکتی نیاز دارید.

با داشتن سایت شرکتی می توانید باعث برندسازی محصولات و خدمات و همچنین رشد و تقویت برند در میان رقبا با سایر کسب و کارها شوید.

همچنین هدف از داشتن سایت شرکتی ارائه تبلیغات گسترده و افزایش درآمد از سایت همراه با معرفی محصولات و خدمات است.

سایت می تواند شما را برای داشتن فعالیت کاری بدون محدودیت زمانی و مکانی، به صورت 24 ساعته یاری کند تا مخاطبان بیشتری را جذب کنید.

شرکت طراحی سایت الیت دیزاین با داشتن تیم حرفه‌ای در زمینه طراحی انواع سایت‌های شرکتی می تواند شما را برای داشتن یک سایت حرفه‌ای همراهی کند تا نیاز کاربران خود را از طریق فضای مجازی برآورده سازید.

راستی! برای دریافت مطالب جدید در
و
الیت دیزاین عضو شوید.
امتیاز بدید و بفرستید برای دوستاتون
5/5 - (2 امتیاز)

دانلود کتابچه رایگان ( ۳۱ تکنیک سئو ۲۰۲۲ )

"*" indicates required fields

این مقاله چطور بود؟ دوست داشتین؟ 😊 نظر شما به ما انگیزه میده، اگه این مقاله نیاز شما رو برطرف کرد، سوالی یا مشکلی دارید و یا کلا مقاله رو دوست داشتید حتما در نظرات به ما بگید تا هم انرژی و انگیزه بگیریم و هم به سوالتون پاسخ بدیم 😍

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مشاوره رایگان طراحی سایت

۰۹۱۰۹۷۶۳۸۵۰

شاید این مقالات هم دوست داشته باشید!

فهرست